Založ si blog

Archív: jún, 2017

Mariji

(do neba od Teba) Ešte raz uvidieť Tvoju láskavú tvár, z tej svetlej diaľky, kam si odišla. Položil by som srdce už na oltár, ak by mi Ťa Boh na chvíľku požičal. Ešte raz pohladiť Ťa mojimi očami a nájsť tak naposledy samého seba. Bosý prešiel by som sa potom horami, že mohol som uzrieť, na moment, Teba. Ešte raz vypočuť si tak Tvoje slová a v […]

Pokračovanie článku

Samota

Samote som sa oddala. Žijeme spolu už oddávna. Nikdy nespí, verne stráži, panuje mi, a či slúži?! Je dôvernou sestrou ticha. Nemé rady na mňa dýcha. Bolesť z hrude vymýva, k zabudnutiu pozýva. Vyučuje k svojmu duchu, rozvíja ma v hudbu tichú. Nič nečakám. Len tak som. V pokore, v živote, v nej. Samota nie je taká zlá, ako sa iným možno zdá. […]

Pokračovanie článku

Šťastie

Je držať báseň v dlani, kým sama nevzlietne. Je list na jabloni z jari, kým na zem nespadne. Je nepokosenou lúkou v zázračnom rozkvete, žiarivým, letným slnkom na tejto ľudskej planéte. Je dobrým životom ísť, hoc aj kdesi v ústraní. Dať a nepovedať nič, nebyť nikým spútaný. Je dopisom na rozlúčku, nakoniec roztrhaným, i moje slzy na […]

Pokračovanie článku

Dnes

Mala som s Tebou živý sen. Bozkával si ma v ňom. To viem. Hľadal v myšlienkach slová, rozosmieval mi srdce. Znova. Chcela som poštípať. Do krvi. Či práve nespím. Ale spím. A teraz nie a nie sa prebudiť. Túžim si ten sen s Tebou žiť. Ako zo snára tichá memories, sa Ti chcem občas priblížiť. Avšak… ak mi to dovolíš.

Pokračovanie článku
Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 41166x
Priemerná čítanosť článkov: 2058x

Autor blogu

Kategórie