Založ si blog

Slová

 

Je to ako dnes, pred hodinou,

pred minútou, pred malou chvíľou…

Keď si ma hladil a prikrýval svojou perinou.

Napájal túžbou nedočkavou

a sýtil láskou dobroprajnou.

 

Keby som vedela, že je to naposledy,

nevstala by som, ani teraz, ani vtedy.

Moje meno vryla by som Ti do brehov,

a svoje oči darovala so všetkou nehou,

aby si videl svet mojimi

a ja nech už navždy slepá

nič iné nikdy nevidím.

I bez nich si Ťa budem vo sne maľovať,

ako sa smeješ, že máš ma strašne rád.

 

Ešte stále cítim Tvoje dlane na sebe,

stále vidím šťastie v Tvojom pohľade,

ktorým pršali na mňa horúce city

a svet prestal byť na chvíľu dôležitý.

 

Avšak slová lásky zostali len slovami,

bez váhy ako pierka z okna vypustené

a s opadaným lístím v jeseni

boli tiež do mora odnesené.

 

Ale Tvoje city vo mne uložené,

srdciami našimi vtedy spečatené,

zostávajú vo mne a Ty v nich

už navždy, nie iba na okamih.

 

 

 

 

Zrkadlenie

18.03.2018

Hľadím na seba. Minulosť mi siaha na ruky upäté do neba. Talizman na hrudi, od Teba dávny dar, čo všetko ten videl a so mnou spoznal. Chýba mi krajina bezpečia, v očiach jas a nekončiaca iskra. Chýba mi duša môjho druhu a uspanie do vedomia, že život dáva aj šancu druhú. Vidím odraz. Teba v sebe. Ako žiť sa dá ponížene.

Posledná pieseň

20.08.2017

Až nebudeš mať čo na práci a na mysli vrásky, zaklop u mňa na srdci, vždy sa Ti oddá z lásky. Spoločne vojdeme v pamäti budúce, naše sny povstanú z popola na oheň, hrdlom nám bude tiecť ľahučký, tichý smiech a chvíľu šťastní sme… Až kým na svitaní vplávaš opäť do hmly, ktorej smer ja nepoznám, snáď vieš aspoň Ty sám, čo hľadáš [...]

Muž

27.07.2017

Pije víno od smädu po milej, pije slzy, čo mu zostali po nej. Zapíja nimi túžbu po milovaní, zabil nimi život svoj vysnívaný. Tulák, čo sa hojdá v karaváne dní, nepozná viac čas, ani hodiny. V potoku nenájde obraz svoj, len v divých očiach nepokoj. Pod holým nebom, naháňa vietor, vyznáva hviezdy na nebi. Nakŕmi vtáky, pohladí mraky a po nich [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 41153x
Priemerná čítanosť článkov: 2058x

Autor blogu

Kategórie