Založ si blog

Archív: marec, 2017

Vyznanie.

Si moja najväčšia, skrytá túžba, keď nocou sa domov ponáhľaš. Vstupuješ do mňa, sťa tajná služba a otázky na telo mi pokladáš. Si moja najkrajšia, zažitá báseň, ktorú hlboko v srdci si uchránim. Tvoje ústa, ako najsladšia kázeň, slová z nej, v sebe navždy nosím. Si moja denná, čarovná mantra, keď vyschlé pery po Tvojich vzdychajú. Myseľ […]

Pokračovanie článku

Láska.

Láska, spoznala som tvoju tvár, kúpala sa v jej žiari. Doviedla si ma pred oltár, sľúbila, že nič netajíš. Hladievala si ma očami, nachádzala vo mne seba. Prenášala ma horami, chránila, keď bolo treba. Počúvala si ma slovami, bila na vlas rovnaký tep. Prepletala sa mojimi rukami, žiarila pre celý svet. Vdychovala moju vôňu, milovala na stokrát. […]

Pokračovanie článku

Jar.

Túžili sme po príchode jari, po nádychu zo sviežej trávy. A po slnku, čo nepáli, bosí sa prejsť po chotári. Hlásiť vtáčie prílety. Ísť na prvé výlety. Obliecť letné šaty. Mať dom lúčmi zaliaty. Vyhnať chorú Morenu, deťmi do potoka hodenú. Chceli sme to zažiť spolu, ale… uzavrel si kapitolu. Sama nájdem Peterkľúčik, ani si sa […]

Pokračovanie článku

Sú dni. ..

Sú dni… keď sa slnku chrbtom otočím a idem si za nebom po jeho úbočí. Na tej ceste ponad starú kaplnku, zastanem a nakŕmim stratenú srnku. Jej očami plnými ľútosti odriekam modlitby do vlastnej minulosti. Pod nohami kamene jagajúce, zbadám v nich svoje pošliapané srdce. V odraze hviezd Tvoj úsmev milý, pozeráš na ne v rovnakej chvíli. Líham si na lúku pod nebeský […]

Pokračovanie článku

Memories

Spomienky sťa farebné sny vojdú tíško pred zotmením. Tie moje nikdy nevybledli, prepáč mi a ja Ti odpustím. Všetko… …čo bolo a predsa nebolo. Mohlo byť a nebude Na nič z toho nezabudnem, ale prežijem, čo príde. Inak sa mi ani nedá.

Pokračovanie článku

Prečo sa vytratila slušnosť?

Harmonické bytie sa zdá byť čoraz vzdialenejšie, pretože človek žije v nepokoji. Má ohromné množstvo dostupných prostriedkov a zároveň zažíva pocit rozčarovania z nadbytku a stráca svoje ilúzie. Je opantaný úzkosťou, ktorá však nemá žiadnu vonkajšiu príčinu a vymýšľa si ďalšie a ďalšie zúfalstva. Osobnosť skrytá vo vnútri ho núti túžiť po […]

Pokračovanie článku
785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 41152x
Priemerná čítanosť článkov: 2058x

Autor blogu

Kategórie